DELO V ADMINISTRACIJI V LJUBLJANI

Študent/-ka, ki bo sodeloval/-a pri izvajanju različnih nalog na področju administracije in podpore različnim oddelkom v Ljubljani

Opis delovnih nalog:

  • Uvoz in distribucija prejetih faktur v računovodski sistem,
  • vodenje osnovnih sredstev,
  • arhiviranje poslovne dokumentacije,  
  • pomoč pri kontroli, organizaciji in vodenju evidenc, 
  • nabava pisarniškega materiala,
  • urejanje pošte (prejem, pošiljanje, evidentiranje),
  • sprejem in prevezava vhodnih klicev (tajništvo),
  • sprejem poslovnih partnerjev,
  • pomoč pri organizaciji dogodkov,
  • sodelovanje pri uvajalnem procesu novo zaposlenih.

Kaj pričakujemo?

  • Natančnost,
  • dobre komunikacijske in organizacijske sposobnosti,
  • samoiniciativnost,
  • naklonjenost novim tehnologijam,
  • pripravljenost na učenje.

Kaj ponujamo? 

  • Redno delo preko študentskega servisa, 
  • fleksibilen delovni čas, 
  • urejeno, inovativno in dinamično delovno okolje, ki je značilno za FinTech in startup okolja, 
  • priložnost za karierno in osebno rast, 
  • odlično izkušnjo za vse, ki jih zanima delovanje FinTech podjetij. 

Trajanje: DLJE ČASA  

Urna postavka: 5,91 EUR /bruto

Prijave in dodatne informacije na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.  

Kontaktirajte nas

Uporabne povezave

Spletna stran za svojo funkcionalnost uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Če nadaljujete z uporabo te spletne strani, dajete soglasje k uporabi piškotkov. More details…